اخبار

برگزاری اولین جلسه ستاد صنعت نمایشگاهی

اولین جلسه برگزاری رویداد صنعت نمایشگاهی کشور برپا شد .

اولین نشست ستاد برگزاری رویداد صنعت نمایشگاهی کشور با حضور مدیران شرکت نمایشگاه بین المللی، فعالان صنعت نمایشگاهی کشور و تشکل های مربوطه در تاریخ 13 مرداد سال جاری با محوریت برنامه ریزی این رویداد برپا گردید.

در این نشست، آقای دکتر بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و روسای انجمن های غرفه سازان، برگزار کنندگان و سایت داران بر ضرورت برگزاری پر رونق سومین رویداد صنعت نمایشگاهی کشور تاکید نمودند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان این که برگزارکنندگان این نمایشگاه همگی متولیان امور اجرایی نمایشگاه های کشور با محوریت سه انجمن فعال در این صنعت می باشند و این نقطه قوت این رویداد محسوب می شود، افزود: باید این دوره با تجربه دوره های قبل برگزار شود و حضور میهمانان خارجی در آن پررنگتر باشد .

آقای دکتر حسین زاده همچنین بر لزوم حضور همه فعالین صنعت نمایشگاهی در این رویداد تاکید کرده و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و تدریس آخرین متدهای علمی در حوزه برپایی نمایشگاه از برنامه های جانبی این رویداد باشد.

در این نشست آقای منوچهر جعفری زاده رییس هیات مدیره انجمن غرفه سازان نیز بر لزوم بهبود برگزاری این رویداد نسبت به دوره های گذشته اشاره کرده و پیشنهاد برگزاری کنفرانس جانبی همزمان با این رویداد را با حضور مهمان های خارجی و داخلی عنوان نمودند. وی همچنین بر نقش پر رنگ جامعه وسیع غرفه سازان و خدمات دهندگان نمایشگاهی در این رویداد تاکید کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا