اطلاعیه های انجمن

برگزاری نخسین دوره کاملا آنلاین با محوریت تاثیرات کرونا بر صنعت نمایشگاهی

با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد سوالات فراوان برای فعالین صنعت نمایشگاهی و غرفه سازی در خصوص انتخاب استراتژی مناسب جهت مدیریت دوران بحران پیش رو از یکسو و از سوی دیگر با توجه به اوقات فراغت موجود برای قاطبه فعالین صنعت نمایشگاهی؛ انجمن غرفه سازان بر آن گردید راه حل های متناسبی با موضوعات و مشکلات روز ارائه نماید.

یکی از پیشنهاداتی که از سوی کمیته ارزیابی عملکرد به هیات مدیره انجمن غرفه سازان ارائه گردید، تشکیل کلاس ها و جلسات آموزشی با نگاه ویژه به شرایط حال و آینده بازار و مشتریان صنعت نمایشگاهی بود که به علت محدودیت های موجود در خصوص عدم امکان برگزاری تجمعات، هیات مدیره انجمن با ایجاد ساختاری جهت برگزاری کلاس های استاندارد آنلاین موافقت نموده و در حال حاضر، زیرساخت های مورد نیاز این موضوع در سامانه ارزیابی عملکرد ایجاد گردیده است.

در اولین کلاس آنلاین از این دست، یکی از مدرسان به نام در حوزه مدیریت جناب آقای دکتر احمد نظری، مدرس دانشگاه تهران (لینک رزومه دکتر احمد نظری)، در روز پنجشنبه 28 فروردین 1399 در ساعت 15 کلاسی با عنوان مدیریت در زمان کرونا را ارائه خواهند نمود.

شایان ذکر حضور در کلاس فوق الذکر برای تمامی علاقه مندان از سوی انجمن غرفه سازان بصورت رایگان مهیا گردیده است و علاقه مندان در روز و تاریخ مذکور می توانند به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

لینک کلاس های آنلاین انجمن غرفه سازان

اگه نمی تونی پرواز کنی، بدو. اگر نمی تونی بدویی، راه برو. اگر نمی تونی راه بری، سینه خیز برو. هرکاری می کنی فقط رو به جلو‌ حرکت کن.”
جمله ای عمیق از مارتین لوتر کینگ متناسب با شرایط فعلی کسب و کارها.
شکی نیست که بسیاری از کسب و‌ کار ها بطور مطلق و بسیاری بطور نسبی ترمزشان کشیده شده است.
حرکت رو به جلو در شرایط فعلی می تواند معانی و تعابیر متفاوتی داشته باشد.
‎۱-اگر کسب و کار فعلی شما مطلقا فلج شده است و آینده خوبی را نمی توان برایش متصور شد، حرکت رو به جلو یعنی تغییر کسب و کار
۲-اگر کسب و کار فعلی شما در متدولوژی و شیوه عملیات تغییر کرده است حرکت رو به جلو یعنی تغییر تکنولوژی بلادرنگ با تامین منابع به هر شیوه ممکن
۳-اگر کسب و کار شما بطور موقت غیر فعال شده است حرکت رو به جلو یعنی تغییر در مکانیزم در آمد زایی
۴-اگر کسب و کار شما رونق گرفته است حرکت رو به جلو یعنی حمله به بازار با تمام قوا
مهم این است که حرکت کنیم و ایستا نباشیم.
شما به سمت تغییر حرکت کنید و کائنات شما را متحیر خواهد ساخت شک نکنید.

دکتر احمد نظری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا