دسته‌بندی نشده

گزارش مجمع عمومی فوق العاده انجمن اسفند 1396

مجمع عمومی فوق العاده انجمن صنفی کارفرمایی غرفه سازان تهران در مورخ 23 اسفند 1396 با دستور کار گزارش عملکرد و رای گیری با موضوع افزایش حق عضویت اعضا در ساعت 14.30 دقیقه روز چهارشنبه 23 اسفند 96 در محل اجتماعات سالن 5 نمایشگاه بین المللی تهران با حضور حداکثری اعضا و نماینده وزارت کار آغاز گردید. در ابتدا گزارش دبیر انجمن جناب آقای صدقی در مورد کارهای صورت گرفته در هیات مدیره جدید به استحضار حضار رسید، سپس سخنان رییس هیات مدیره انجمن جناب آقای جعفری زاده با موضوعیت روند کار انجمن و مسایل و مشکلات همچنین دستاوردهای انجمن در مدت تصدی هیات مدیره جدید به سمع و نظر حضار رسید.

موضوع افزایش حق عضویت اعضاء نیز با پیشنهاد آقای جعفری زاده به رای گیری گذاشته شد و در ادامه یک نفر مخالف و یک نفر موافق به بیان علل و دلایل مخالفت و موافقت خود با افزایش حق عضویت پرداختند که در نهایت با رای اکثریت قاطع حضار مبلغ حق عضویت به رقم ماهانه 200 هزار تومان به تصویب نهایی رسید.

سپس با اعلام تنفس و پذیرایی از شرکت کنندگان در ادامه از حامیان و اسپانسرهای ساخت غرفه انجمن در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی با اهداء لوح و هدایای ویژه تقدیر گردید و در پایان نیز جلسه با پرسش و پاسخ به کار خود پایان داد.

شایان ذکر است تمامی اعضای حاضر در این جلسه یک سررسید و بج سینه ویژه اعضاء با آرم و لوگو انجمن را دریافت نمودند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا