اطلاعیه های انجمن

ثبت نام بیمه شدگان شرکت های غرفه ساز جهت دریافت تسهیلات کرونا

در ادامه روند آغاز شده جهت قرار گرفتن صنعت نمایشگاهی در لیست مشاغل آسیب دیده از کرونا از سوی انجمن، با توجه به پیگیری های صورت پذیرفته از سوی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، تخصیص اعتبارات لازم جهت جبران خسارات ناشی از بیماری کرونا به فعالین صنعت نمایشگاهی به تایید وزارت صنعت معدن تجارت قرار گرفته است.
با توجه به درخواست ارائه لیست بیمه شدگان شاغل در حوزه های نمایشگاهی با هدف امکان ادامه انجام مراحل ثبت نام در سامانه کارا، لیست بیمه شدگان از سوی شرکت های فعال در این حوزه مورد نیاز می باشد.
از تمامی شرکت های غرفه ساز درخواست می شود نسبت به تکمیل مشخصات بیمه شدگان خود از طریق لینک زیر اقدام نمایند.
فرصت تکمیل مشخصات تا پایان روز ۲۳ خرداد ماه سال جاری خواهد بود.

لینک ثبت نام

با توجه به سوالات مرتبط از سوی اعضا و جهت اطلاع اعضای محترم، یادآور می گردد در تاریخ 29 اردیبهشت سال جاری با دستور معاونت وزارت کار که متولی سامانه کارا می باشد؛ در پاسخ به درخواست انجمن و پیگیری های صورت گرفته با ارسال نامه ها و امضای طومار حمایت از صنعت نمایشگاهی، امکان ثبت نام با کد کارگاهی با موضوع نمایشگاه و خدمات مرتبط آن در سامانه کارا، امکان پذیر گردید. شرکت هایی که در تعاریف کد کارگاهی بیمه تامین اجتماعی ایشان موضوعات مربوطه قید گردیده است از این تاریخ امکان ثبت نام و ورود با کد کارگاهی خود را یافته اند. در خصوص تایید نهایی پس از ثبت نام در این سامانه، نیاز به تایید نهایی ستاد ملی کرونا و معاونت ریاست جمهوری جهت قرارگیری رسمی مشاغل نمایشگاهی در لیست مشاغل آسیب دیده از بیماری کرونا و تامین منابع بودجه ای از سوی دولت می باشد که بر اساس اطلاع رسانی های صورت گرفته از سوی مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، جناب آقای دکتر حسین زاده؛ این مهم محقق گردیده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا