اخبار

صنعت نمایشگاهی با تلاش های انجمن غرفه سازان، به مشاغل آسیب دیده از کرونا اضافه شد

انجمن غرفه سازان بنا به وظیفه صنفی خود، در راستای حمایت از فعالین صنعت نمایشگاهی به صورت کلی و فعالین حوزه غرفه سازی به صورت اختصاصی، اقداماتی را انجام داده است که نتایج اقدامات صورت گرفته با سعی و تلاش و ممارست در پیگیری های صورت گرفته در بخش های مختلف به نتایج امیدوار کننده ای رسیده است که به استحضار می رسد.

اقدامات و دستورات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پاسخ به نامه انجمن غرفه سازان

این موضوع که مشاغل فعال در این حوزه توسط نهادهای بالادستی و وزارتخانه های مربوطه هیچگاه به رسمیت شناخته نشده اند، از مهمترین دغدغه‌های فعالین صنعت نمایشگاهی ایران بوده و هست.
در این راستا انجمن غرفه سازان با ایجاد امکان امضای طومار جمعی و ارسال نتایج آن به وزارتخانه های مرتبط، موضوعی را که در ابتدا غیرممکن به نظر می رسید، با عنایت پروردگار و تلاش همکاران و اعضای هیأت مدیره، تا مراحل پایانی به سرانجام رسانیده است. در این موضوع قرار گرفتن مشاغل فعال در حوزه صنعت نمایشگاهی مورد تایید اولیه واقع گردیده و به مراجع مربوطه ارجاع گردیده است.

 

اقدامات و دستورات ستاد امور مالیاتی شهر و استان تهران در پاسخ به نامه انجمن غرفه سازان

در پاسخ به نامه انجمن و با پیگیری های صورت گرفته، ستاد امور مالیاتی شهر و استان تهران با موافقت نسبت به مساعدت در خصوص پرونده های مالیاتی اعضای این انجمن موارد را به مجموعه های مرتبط ابلاغ کرد. در این مورد در تاریخ 10 اردیبهشت 99 ستاد امور مالیاتی شهر و استان تهران در خصوص نامه ارسالی به شماره 24795 در مورخه 98/12/24 که از سوی سازمان امور مالیاتی کشور پیرو درخواست انجمن غرفه سازان ارسال شده بود؛ به تمامی ادارات مالیات دستور مساعدت در خصوص پرونده های اعضای انجمن غرفه سازان را ابلاغ کرده است.

 

اقدامات و دستورات وزارت صمت در پاسخ به نامه انجمن غرفه سازان

نامه ارسالی انجمن غرفه سازان به وزارت صمت با ارجاعات مختلف در پایان به جناب آقای مهندس زالی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صمت ارجاع گردید و ایشان نیز با توجه به مذاکرات تلفنی صورت گرفته از سوی انجمن، موافقت خود را اعلام نمودند و اکنون در پروسه اجرایی می باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا