اخبار

مراسم جشن صنعت نمایشگاه و رونمایی از سامانه مجوز غرفه سازی

مراسم روز جهانی صنعت نماشگاهی با حضور شخصیت های برجسته این صنعت در سالن 5 نمایشگاه بین المللی تهران و با میزبانی سه انجمن غرفه سازان، برگزار کنندگان و سایت داران با شکوه و استقبال کم نظیری برگزار گردید.

در این مراسم مهمان های ویژه ای مانند جناب مهندس هاشمی طبا و جناب دکتر اسفهبدی و مدیران ارشد شرکت سهامی به همراه چهره های سرشناس بخش خصوصی شاغل در این صنعت حضور داشتند که در این موضوع این مراسم از کم نظیرترین گردهمایی های برگزار شده تا کنون در این حوزه می باشد.

در شروع این مراسم روسای سه انجمن سخنرانی هایی را با موضوعات مرتبط انجام دادند و بعد از آن جناب آقایان موسوی مدیر نمایشگاه فارس و مهندس هاشمی طبا و دکتر اسفهبدی مدیرعامل شرکت سهامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه مراسم رونمایی از سامانه آنلاین ساخت غرفه توسط جناب آقای اسفهبدی و جناب مهندس هاشمی طبا با همراهی جناب مهندس میرظفرجویان معاونت محترم فنی و مهندسی شرکت سهامی و جناب آقای جعفری زاده ریاست محترم هیات مدیره انجمن غرفه سازان، انجام گرفت.

این سامانه توسط انجمن غرفه سازان با همکاری معاونت فنی و مهندسی شرکت سهامی آماده گردیده است و می توان از آن به عنوان نقطه عطفی در این صنعت نام برد.

در انتهای این مراسم نیز تقدیر از پیشکسوتان و منتخبین این صنعت توسط جناب دکتر اسفهبدی انجام گرفت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا