اخبار

حضور انجمن در دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی کشور

در دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی کشور انجمن غرفه سازان تفاهم نامه های مشترکی با شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، اصفهان و اردبیل به امضاء رسانید که بر اساس این تفاهم نامه ها این انجمن در جهت ساماندهی فعالین این حوزه در سایت های نمایشگاهی مذکور و اجرایی شدن سامانه جامع غرفه‌سازی مشارکت خواهد داشت.
ضمناً طی نشست های مشترکی با مدیرعامل محترم شهر آفتاب، جناب آقای دکتر قادری و جناب آقای مهندس قدمیاری، مدیر محترم توسعه و سرمایه گذاری نمایشگاه بین المللی مشهد توافقات اولیه در جهت امضاء تفاهم نامه مشترک مطرح و مورد استقبال قرارگرفت.
همچنین از دیگر فعالیت های این انجمن در خلال این نمایشگاه می توان به برگزاری کلاس های آموزشی با حضور حدود 80 نفر از شاغلین غرفه ساز اشاره کرد که با بازدید مدیرعامل محترم شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ا، جناب آقای دکتر حسین زاده همراه بود.
جلسات و نشست های متنوع با اصحاب رسانه های نمایشگاهی، حضور در کنفرانس صنعت نمایشگاهی، میزبانی از تعداد کثیری از فعالین صنعت نمایشگاهی در محل غرفه انجمن و مذاکرات در جهت اعتلای این صنف از فعالیت های دیگر این انجمن در ایام برگزاری این نمایشگاه بوده است.

همچنین در جشنواره وب و اپلیکیشن های نمایشگاهی؛ اپلیکیشن انجمن غرفه سازان به عنوان برترین اپلیکیشن این جشنواره منتخب گردید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا